Testar lite...

Det är inte helt lätt att få det här med bloggandet att fungera, men jag testar mig fram och hoppas på att lära mig under tiden... Ha tålamod! Snart kan jag kanske lägga upp både text och bild så det blir snyggt..

Kortet är beställt av min svägerska att ge till en arbetskamrat som skulle byta jobb. Kortet var en utmaning då personen som skulle få det gillar starka färger och just det inte är min så att säga 'starka' sida... Så här blev resultatet i alla fall och jag hoppas att det uppskattades av mottagaren!


Ha det så bra
*kramen*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Allt du gör blir fint min vän!

Du är bäst på kreativitet och det inkluderar ju det mesta :D

2010-04-21 @ 13:11:33
Postat av: prinsezzan

Tips änvänd bloggprogramet Windows Live Writer. Allting är mycket enklare att få snyggt....

2010-04-21 @ 19:55:16
URL: http://prinsezzans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0